سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهانه
قالب وبلاگ

قم

سایت مجلس از این خبر می دهد که عده ی اندکی امروز 22 بهمن در حرم حضرت معصومه جلوی سخنرانی لاریجانی را گرفتند. این عده ی اندک سازماندهی شده بودند و .... سپس این عده را با خبر دیگر به دولت منتصب می کند.

اما واقعیت چیست؟

حقیقت این است که چند هزار نفر پس از راهپیمایی امروز شهر قم در حرم جمع شده اند تا به سخنرانی سخنران پایان راهپیمایی گوش کنند. لاریجانی برای سخنرانی حاضر می شود ولی مردمی که خود را صاحبان اصلی انقلاب می دانند بعد از چند دقیقه از  ادامه سخنرانی او جلوگیری می کنند و شعار می دهند: رییس مجلس ما بصیرت بصیرت ، خواص بی بصیرت مایه ی ننگ ملت ، این همه لشکر آمده به عشق  رهبر آمده و ... و ناراحتی خود را از اختلافات اخیری که بین قوا اتفاق افتاده و به خصوص اتفاقات یکشنبه سیاه مجلس را نشان می دهند و همه را به پیروی از رهبری دعوت می کنند ....


بله جناب آقای لاریجانی جناب احمدی نژاد ، مردم از شما و عملکردتان، از خودسری تان و پیرو رهبری نبودنتان به تنگ آمده اند، مردم تمام وجود خود را برای انقلاب و اسلام گذاشته اند، با تمام کوتاهی و دعواهای بیهوده شما بازهم در راهپیمایی ها حاضر می شوند و ذر انتخابات شرکت می کنند، البته همه این  در راه انقلاب بودن ها ، فقط برای این است که مردم نظام را متعلق به خودشان می دانند و شما را  به عنوان برخی عاملین و کارگران نظام می دانند که خودشان انتخاب کرده اند . اما با این شعارها می خواهند به شما بفهمانند که آقایان این انقلاب انقلاب ما توده های مردم است ، روزی شما را به کارگری گماردیم و اگر از شما راضی باشیم قرار دادتان را تمدید می کنیم و اگر نخواستیم شما را اخراج می کنیم، این انقلاب انقلاب ماست و خودمان آن را در مسیر پیش می بریم و از شما تنها می خواهیم که کارتان را خوب انجام دهید ، پیرو کلام رهبری باشید و هوای نفستان را کنار بگذارید.  


قم 

این خلاصه ای از کلام ما مردم است حال شما اعتراض چند هزار نفر را با لفظ «اندکی» و با اتهام سازماندهی شده به سخره بگیر ولی بدان اگر کلام مردم را نفهمی مانند سایر آنهایی که مردم آنها را از مناصبشان به دور انداختند از خاتمی ها تا کروبی ها و ... شما هم به زباله دان مسئولین بی لیاقت خواهید رفت و مردم برای عرصه های مختلف انقلاب کارگران و عاملان جدید و بهتری انتخاب می کنند.


[ یکشنبه 91/11/22 ] [ 4:26 عصر ] [ سید محمد پورمحمد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

*
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 71640
*
*



*