سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهانه
قالب وبلاگ

هر چند دکتر روحانی در این انتخابات به پیروزی رسید، و انتخابات تمام شد اما بعضی از که شکست خورده اند تلاش می کنند تا شکست خود را در این انتخابات بر گرده دیگران بار کنند؛ شاید چون زشت است بگویند ما اشتباه کردیم و نفهمیدیم چه کسی رقیب اصلی ماست، شاید نمی شود که انسان خودش مقصر باشد اصلا زشت است که انسان به اشتباه خودش اعتراف کند، پس یا باید مردم را نفهم نامید و یا باید گفت که دیگران مقصر هستند.

شاید روزی که دوستان عزیز ما در رسانه های قالیبافی خود را یکی از دو پای مرحله دوم انتخابات می نامیدند و از اول بودن خودشان با خوشحالی خبر می دادند، حتی فکر نمی کردند که در مرحله اول آنچنان مفتضحانه ترد شوند که حتی 20 درصد آرا را کسب نکنند.

اما اگر از آنها بپرسید چرا شکست خوردیم، می گویند :  اصلا اصولگرایان مقصرند نه اصلا پایداری مقصر است ، چون اگر پایداری می آمد و از ما حمایت می کرد ما رای می آورد و پایداری هم دیگر نماد تحجر و خشک مغزی نبود.

اصلا اگر این خشک مغزها در انتخابات نبودند ما شاید روحانی را هم می دیدیم و کلامی هم درباره او می گفتیم ، اصلا نه اگر پایداری نبود دیگر روحانی ماجرای گاز انبری را به رویمان نمی آورد و ما را آچمز نمی کرد،....

« من برای این ازدواج کردم که مقصر زندگی من مشخص شود»این شوخی یکی از دوستان بود و  می گفت که اصلا زشت است انسان به اشتباهش اعتراف کند. پس من ازدواج کردم تا مقصر زندگی من مشخص شود ...

....

و این شده ماجرای دوستان قالیبافی ما، شاید اگر دوستان ما مانند قالیباف و آقای ولایتی به راهکار اصلی رهبری در روز 14 خرداد یعنی فقط ده روز به انتخابات دقت می کردند امروز یکی از این دوستان در مصدر کار بود، و ترانه ی پیروزی می خواند ، آنجا که رهبری فرمودند که«مردم به کسانی که سیاه نمایی می کنند رای نمی دهند» و مگرگوش اینها به رهبری بدهکار است، که اگر بدهکار بود می شنیدند که حضرتشان امسال در سخنرانی آغاز سال در مشهد مقدس فرمودند دلیل این که مسئله هسته ای حل نمی شود این است که «آمریکا نمی خواهد این مسئله حل شود» و دیگر تمام حرف های انتخاباتی شان در حوزه سیاست به پرونده هسته ای بند نمی شد، و پایه های ساختمان ریاست روحانی را با دستان خودشان جوش نمی دادند ، بله وقتی که شما در خواب رقابت با جلیلی بودید روحانی از شما پیشی گرفت در همان لحظاتی که در مناظره های انتخاباتی تان حتی یک بار به بی لیاقتی تیم های مذاکراتی سابق که حاضر شده بودند تمام عزت ما را بفروشند تا یک وقتی خدایی نکرده آمریکا به ما حمله نکند.  همان آمریکایی که نیشش در عراق و افغانستان کشیده شده بود.

عیبی ندارد بالاخره شما با جمود و تحجر و خشک مغزی و مقدس مآبی مقابله کردید و پیروز شدید، این پیروزی شما امروز نمود پیدا کرد مبارزه تان را با پایداری ادامه بدهید من هم پایداری چی نیستم ولی می خواهم بگویم، ببینید که قالیبافی که در سال 84 ،20 درصد آرای مردم را کسب کرد چه شد که در سال 92  نتوانست 20 درصد آرای مردم را کسب کند؟

چرا هشت سال کار کارشناسی حتی نتوانست شما را به مرحله دوم ببرد؟

....


[ سه شنبه 92/3/28 ] [ 2:59 عصر ] [ سید محمد پورمحمد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

*
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 71560
*
*



*