سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهانه
قالب وبلاگ

 

وی ادامه داد: دشمن روزی حاضر می‌شود سر میز مذاکره با ما بنشیند و دیپلماسی را رعایت کند که مطمئن شود ملت ما با فشار اقتصادی عقب‌نشینی نمی‌کند و جز این راهی نداریم؛ دولت باید مدیریت کند ملت هم آماده همکاری باشد و تجربه جنگ هشت ساله نشان می‌دهد که ملت ما همواره آماده همکاری است.

وی با بیان اینکه راه حل مقابله با آمریکا و فشار اقتصادی، ایستادگی و مقاومت است، اظهار داشت: ملت ما همانگونه که در جنگ تحمیلی هشت ساله مقاومت کرد، در جنگ تحمیلی اقتصادی نیز مقاومت خود را خواهد داشت و راهی غیر از این نداریم.

این نامزد ریاست جمهوری یازدهم با تاکید بر اینکه برای رسیدن به نتیجه، نیازمند مدیریت دولت و همکاری ملت هستیم، یادآور شد: در تبلیغات نباید به گونه‌ای وانمود کرد که همه دستاوردهای انقلاب اسلامی نادیده گرفته و انقلاب در فشار اقتصادی خلاصه شود چرا که انقلاب اسلامی بسیار بزرگتر از اینهاست.

حداد عادل با بیان اینکه درست نیست برخی از کاندیداها بر مشکلات اقتصادی پافشاری می‌کنند و مدعی اند کلید حل مشکلات اقتصادی در دست آنهاست، افزود: نباید گفته شود اگر من بیایم با چند روز و چند ماه این مشکل را حل می‌کنم.

این نامزد ریاست جمهوری یازدهم همچنین افزود: برای حل مشکلات اقتصادی نباید در زمین دشمن بازی کنیم بلکه باید سبک زندگی را عوض کرد. نمی‌توان به شیوه‌ای که غرب دیکته می‌کند زندگی کنیم و بعد انتظار داشته باشیم مشکلات اقتصادی حل شود.


[ پنج شنبه 92/3/16 ] [ 3:17 عصر ] [ سید محمد پورمحمد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

*
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 14
کل بازدیدها: 71618
*
*



*